tisdag 23 mars 2010

Denna dagen del1

Tänk att få ligga där och sova och vakna av att fåglarna kvittrar.
Bilden är från förra sommaren.





05.00 Vaknar, går ner och kissar, släpper ut katten, lägger mig igen.
05.15 Katten skriker och vill in. Tydligen kallt ute, ger jag f#n i och vänder mig i sängen.
05.30 Älsklings väckarklocka ringer. Han snoozar, och snarkar.
Vissa mornar är både han och missen till salu.
05.45 Älskling kliver upp. Släpper in en hysterisk misse, och åker till Ramsele.
06.00 Här sitter jag med en tekopp värmande i handen, vaken, helt i onödan på min lediga dag. SUCK!!!!

1 kommentar:

  1. Underbart det såg ut med hängmattan!! Tänk sen du kan ligga där å mysa med din lilla älskade bebis å bara njuta... Du kommer att få fantastiska ögonblick sov kommer att vara förevigt. Kram på dej. //Therese

    SvaraRadera