tisdag 6 juli 2010

Jag väntar och väntar och längtar och längtar...

Ingenting har hänt i natt heller, jag är hemma fortfarande.
Igår på fm var jag bara hemma och gjorde inte mycket mer än att sitta vid datorn och ligga på soffan, men efter lunch fick jag lite energi så jag var in till mora en snabbis och köpte två amningtröjor och ett par sköna tofflor att ha på BB.
Inget vidare att ha ett par trånga foppatofflor i denna värme (de enda i toffelväg hemma som gick att pressa på mina svullna fötter)
Idag har jag än så länge bara plockat en blombukett från min egen rabatt. Jag ska göra som http://www.charmanta.blogspot.com och torka pionerna.
Nu väntar jag på att mina käraste ska komma hem från jobbet vid lunch, han skulle egentligen ha semester from den här veckan, men som alla andra år så får han starta semestern med att gå ut och jobba. Men det är ju så det är att vara egen företagare. I år ska han ialla fall vara rekord ledig, 4 veckor och 3 dagar som det ser ut nu. Woow!!
(10 av dessa dagar är ju för visso pappadagar)

3 kommentarer:

  1. kikar in din blogg flera gånger per dag nu, så spännande, närsomhelst nu! :) Lycka till <3 kram

    SvaraRadera
  2. Jag väntar oxå på din bebis! ;) Ska bli spännande att få se det lilla livet på bloggen sen! Jag tror fortfarande på en liten kille, en liten Seth! Hoppas du har en trevlig dag i väntans tider!

    Undrar, va din Peter är för egen företagare?

    Kramar!! Therese

    SvaraRadera
  3. Jo jag kan förstå det, känner redan nu hur väntan känns outhärdig hur ska de då inte kännas om jag passerar mitt bf datum. Önskar dej detsamma, ser fram emot inlägget när bebis kommit till världen. så nära nu :) kram

    SvaraRadera